Monday, October 24, 2011



KAMI BUDAK ASRAMA, SIAPA KATA KAMI TAK BOLEH BEBAS ? Haha nie kami bebas, pandaipandai lha ayat kalau nak kuar bandar pown, kitorang nie kategory terlepas lha. Masa nie bulan puasa lepas, buadbuad sakit nak pergi hospital konon, masa nak pergi bapak ah muka macam tempoyak basi, masing2 buad sakit, balik je muka semua macam dapat anugerah piala peringkat negara, sihatsihat belaka haha kelakar gila, bole gelakgelak masuk pintu pagar, naseb baik pak guard tak ambil kesah :D Kalau ambil kesah, silap hari bulan memang bebas terus lha aku, lansung tak boleh jejak asrama da. 
Tapi tuh semua kenangan jee, aku dengan kengkawan da tak buad kerja gila da, ada segelintir jee, ada yang da insaf ada yang belom, yang belom tuh belom sampai cahayanya lagi kott hee SUMPAH besh gilaaa, lepas puasa tuh kitorang ade pergi jugak, pergi makan KFC, nyumnyum, ada orang support aku pulak, lagi lha kenyang perut aku, yang tak bole blahnya sos cili pown nak job, beg aku jugak jadi mangsa, kesian kau beg jadi tempat simpanan benda haram, haha --" gambar dekat atas tuh kenangan aku bersama dorang semua walaupown ada yg tkde dlm gmbr nieee (: iwmyall  ♥

No comments:

Post a Comment