Monday, October 24, 2011



FORYOUSOMEBODY
Aku tahu kau sakit hati dengan aku, aku tahu kau kecewa dengan aku, aku tahu segalanya, kau tkpyah ungkap katakata pown aku da tahu isi hati kau, aku tahu betapa pedihnya hati kau ketika ini, begitu jua aku melihatnya yang lain, aku ingin jauhkan diri aku dengan semuanya, tapi aku harus kuat, aku harus kuat jalani semuanyaa, bukan mudah untuk aku lupakan, bukan mudah untuk aku melihatnya, berat hati aku memandang wajah ceria ia bersama yang lain, kecewa, terseksa hati ini. Hati ini selalu berdoa agar ia bahagia dengan yang lain. Aku takkan ganggu hidup dia melainkan dia menganggu hidupku sendiri. Maaf ! aku tak boleh tipu diri ini. SEDIH, KECEWA, MERANA aku menanggung sorang tapi aku redha, dia bukan miliku lagi, aku harus lepaskan ia pergi dari ingatan ku. yah kau ! sudah ku halau, mungkin perasaan itu tiada lagi kbye --"

No comments:

Post a Comment