Monday, October 24, 2011


FIRST TIME jumpa kau lawak doe, jumpa je mara mara then blah mcm tuh je, bila teringat balik macam bodo uh aku buad kau macam tuh, aku lupa pulak kau datang dari jauh nak jumpa aku, then aku buad kau macam ape jee, haha sorry wehhh aku bukannye apa, excited jumpa kau kan phui --" hee
Then kali kedua aku jumpa kau dekat tempat samaaa, ingat nak buad lagi tapi tak jadi lha, aku baik orangnye, tak sampai hati nak buad kau macam tuh haha *justkidding. Tapi seronok gila kali nie, aku rindu 28 MEI doeee, time nie jerla happyhappy takde gaduh, kalau tak, masa jumpa je msty nak brgaduh kan kan, msty ade je tak puas hati, haha semua punca daripada aku lha kan ? siapa lagi --" kau pown satu asyik nak perli jeee, sakit hati aku. makan dalam woot. but i really miss you 28 MEI (:
Kali ketiga jumpa haa hambek kau ceramah bagai dekat aku sampai semua orang pandang kita, dari awal jumpa sampai balik tak bentibenti gaduh, mean tarik muka. haha --" Biasa lha dalam hbngan msty ada alam prgaduhan kan. Last kita date masa member aku ada, tuh pown sekejap je kau datang, ada hal benda tah. NVM --" masa tuh tak kesah, masa balik gaduh lagi, haha biasa lha aku nie suka brgaduh, nak menguji tahap kesabaran seseorang lelaki katakan, haha ;p tak marah kan ?

Kau terlampau baik untuk aku, aku buad kau macam mana pown kau tetap sabar dengan peragai babi aku nie, aku jahat aku kejam wehhh, aku buta aku tak nmpak yang kau ada disisi aku, maafkan aku selama nie aku buad kau macam tak wujud, sekarang aku sedar wehhh, KAU MILIKKU  ♥ kau segalanya, thanks sayang :'( aku harap kau bagi peluang untuk aku  balas jasa budi baik kau, untuk aku perbaiki kesilapan aku pernah buad terhadap kau. Aku nak sayang kau lebih dari sayang, tapi aku takut kau tinggalkan aku suatu hari nnty, ye hari ini kau cakap kau tak tinggalkan aku, mungkin suatu hari nnty :( Kau tak tahu, takdir menentukan segalanya. Tapi aku akan cuba sedaya upaya aku.
Thanks a lot selama nie kau memahami aku, kau jaga aku, kau selalu disisi aku, thanks bagi aku kasih sayang, thanks membebel dekat aku thanks untuk semuanyaaa, aku sayang kau, sayang sesangat sayang, aku takkan lupakan kau walaupown kita ditakdirkan untuk berpisah :'( ilyfdsm  

No comments:

Post a Comment