Friday, October 21, 2011


HI/HELLO 
Semua nie member hostel aku, dorang semua memang suka buad kerja gila, bole dikatakan setiap hari mesty ada kerja nak buad. But besh lha tkde lha aku bosan sangat duduk hostel tuh (:
Semalam aku happy gila, aku dapat lupakan masalah aku yang sangat gampang, member2 aku selalu pesan jangan menangis sebab lelaki, OKAY guys, sekarang aku sedar, aku janji, aku takkan sesekali menangis sebab si dia, okay ? im promise.
Korang tahu kenapa aku happy sangat semalam ? aku main datuk harimau dengan kengkawan, haha macam bebudakkan ? tapi itu semua aku dapat lupakan masalah aku, kitorang main datuk harimau macam kena kejar dengan anjing betolbetol uh, sampai terkencing kencing aku dalam seluar (ups kantoi) korang lha ! haha yang tak bole blah korang bagi aku duduk blkg sekali, tahu lha aku paling pendek kan, cuba bagi aku duduk blkg ibu ke apa ke okay lagi, nie blkg sekali, pendek betol aku, baru aku perasan, yerla selama nie pakai seliper tinggi terasa diri tinggi, bila bukak seliper oh besarnya dunia, baru aku tahu aku pendek, Haha
Tapi paling kelakar sangat, jatuh sekali takpe, nie berkali kali, datuk harimau kejar anak ayam macam betulbetul, semangat betol aku lari sana sini, btw sakit gila doe punggung aku, dala main masa hujan, bapak besh rumput licin gila, lagilagi peluh ketiak, perh sedap. Haha
Pastuh main baling seliper pulak, WAH seronok lha jugak, lari sana lari sini, kena baling seliper dekat badan, bapak besh gila, sedap doe, perit dia tak terkata, Hee
Yang aku nie lagi tak bole blah, aku suruh orang yang sama geng dengan aku tiup seliper, yerla giliran aku nk baling bagi seliper semua jatuh, aku da suruh semua tiup a.k.a jampi, aku baling lha kan, tuptup terkena kepala geng satu lagi, dia bole buad muka blur doeee, yang kitorang da "kahkahkah: ketawa. dala aku suruh orang jampi sekali, bajet macam bole jatuhkan semua seliper, tengoktengok tak kena sasaran, yang kena kepala orang, lg lha aku ketawa guling guling, Haha :]
Tapi besh lha, seronok tak ingat dunia, lepas tuh bole pulak main UNO card ramai ramai dekat blkg makmal PK (programing komputer). Besh tapi takde pemenang sebab ramai sangat main, tak cukup masa, yerla kitorang pukul 6 da kena mandi, maklum lha budak asrama kan (: Itu semua kenangan aku bersama mereka. ILOVEYOUALL (:

No comments:

Post a Comment