Friday, October 21, 2011


SERONOKKAN kalau dapat cadburry banyak macam nie selalu. Nie bukan gambar hiasan, tuh aku lha tuh. blkg pakai baju hijau tuh mnyebuk kjap, Haha Dia EERA members hostel aku, cantikkan dia :] 
Nie masa aku pergi hospital, kitorang buadbuad sakit padahal tak sakit pown, kitorang merewong ke tempat lain. Lepak sana sini, tak silap aku nie time puasa. aku lupa nak update haha sorry (: But besh lha kengkawan semua sekepala kan. byak cadburry kitorang dapat. Balik hostel gabung semua skali cadburry , perh nikmat gila malam tuh, kekah cadburry je keje. Tapi semua dulu, sekarang kitorang da baik, tak merayap da sejak salah sorang mber kitorang kena buang asrama, perh sedih doee, dala classmate aku -,- Tapi semua belajar dari kesilapan, kitorang pown macam da berpecah, masing masing buad haluan sendiri. but kita semua still member kan, i will miss you all (: 

No comments:

Post a Comment