Saturday, October 22, 2011

For You All 5 Members :'(



yana - bell - fai
Guys, korang bertiga memang da tknak kawan antara satu sama lain eh ? Bagus lha tuh, aku memang suka. Korang hancurkan 5 beshfriend nie kan. memang semua salah aku, salah aku kerana aku pindah jauh, salah aku kerana eica mengikuti aku pindah sama, semua punca daripada aku kita semua hancur, btw aku sesangat kecewa dengan apa yang berlaku, aku nak korang semua tahu aku tak pernah lupa korang semua, tapi aku tak sangka korang boleh berpecah. aku dengan eica sesangat kecewa, eica kau sedihkan dengan dorang gaduh, sedihkan weh ? tak sangka kan boleh jadi macam nie --"
FAI dengan YANA tolong faham bell please, biarkan dia nak berkawan dengan sesiapa pown, itu hak dia, itu pilihan dia, bebaskan dia pergi asalkan dia tak lupa kita semua, itu janji.
BELL please jangan keras kepala, maafkan mereka, biarkan mereka, kau hendak pergi bersama kawan lain, pergi lha syangs, janji kau tak lupa pada 5 sahabat ini, please janji padaku tak seberapa ini, aku syang pada 5 beshfriend ini. syangs sesangat. aku tak pernah dapat kawan sekepala macam nie, susah dapat kawan caring macam korang semua. susah dapat kawan yang memahami. pleaseee jaga persahabatan kita.


5 members
Susah sangat ke korang nak berdamai macam nie selalu ? Kenapa korang masih tak paham antara satu sama lain ? Kenapa susah sangat ? Tolong lhaaa, aku merayu pada korang bertigaaa. Aku rindukan gelak ketawa kita bersama, aku rindukan 3 tahun aku bersama korang. aku rindukan itu semua, kita gaduh sebesar mana pown tetap berkawan tapi i hope this tak lama, aku taknak masuk campur tapi terpaksa because korang semua kawan aku yang terbaik, korang ingat lagi tak, kenangan semua. Korang tak rindu ke ? Kita lepak sama2 time PMR dekat taman kuning, orang study kita menyanyi. aku sayang korang. i will miss you all :'(

No comments:

Post a Comment