Saturday, August 27, 2011

Ponteng --"

Fuhhh --" ponteng ? mmg kerja gila. silap hari kantoi boleh kne buang sekolah aku, Haha ;p tapi bg aku buad kerja biar bersih. 
p/s : minggu nie
Hari ISNIN masa rehat aku, aini, bieyah tidur dekat surau. kitorang target mmg nk tidur sekejap je. lastlast terlanjur sampai pukul 12 lebih. Tuh pown leeya kejutkan kitorang. Bole lagi tanya " korang ponteng ke" Haa masa tuh da gabra. Yerla masa tuh da masa kedua PMP (!) mana tak bulat mata aku. Haha
Lastlast leeya bg cadangan suruh amek borang hospital, buadbuad sakit. sebenarnye nak lari drpd mslh tuh jee, haha mmg kerja gila. lpas dapat borang tuh, apa lagi "YAHOO" tak habies2. Haha :D Bapak besh ! kitorang lepak sana sini lagilagi dekat supermarket tuh, perh byak barang kau dapat leeya, bahha ;p Tapi mmg byak port kitorang lepak. mmg masyuk lha kan :D then balik naik teksi, katanya bas rosak, grr -,- dala mahal. mmg korek duit lha. amek dua teksi pulak tuh, perh ! perit --" nased baik bawak duit lebih, kalau tk, mmg jalan kaki lha dr bndar bentong ke sch --" tapi mmg seronok doe kawan dgn korang. kalau habis sch nnty msty aku rindu saatsaat mcm nieee (:


Haha yang aku tak bole blahnyee, malam terakhir terawih dekad school aku, AKU, LEEYA, AINI, INA ponteng terawih. sampai berlari, merangkak, mnyiarap. FUHH crazy gila babi. Haha semua punya pasal nak lari drpd excoexco, yerla taknak bg kantoi. Tuptup warden lalu semua jadi patung, tuh yg tak bole blah haha :D Yang AINI dengan LEEYA pergi lari dekad surau lelaki, dala byak cermin, seliper bunyik bagai bagai. kantoi siasia je dua orang nie, haha :) yang paling aku sakit hati, lari tinggalkan aku. dala laju korang lari. aku dr jauh teropong sorangsorang. HAHA 
AKU, LEEYA, AINI nyorok dekat blkg bengkel BB, Lari drpd terawih. yang leeya nak terberak lha. aku terkentutkentut bagaibagai cuak punya pasal lha. Haha takut mambra packing motor dekat BB je haha Tapi mmg sweet memory. aku akan ingat sampai mati (!) takkan sesekali aku lupa :)

No comments:

Post a Comment