Thursday, August 25, 2011

Betol ke raya ? --"

Eh raya lagi ke aku nie ? Mcm tak percaya ja. Betol ke raya nie atau hanya mimpi. Cepatnya hari berlalu. Next year da SPM. OHMYGOD (!) Tahun nie je aku bebas, tahun depan alamak lha. Jgn mimpi nak bebas (!) mana bole ponteng da kan. Haha ;p
Sumpah aku rindu masa duludulu, masa kanak kanak riang. Yerla masa duludulu semua orang aku nak bg kad raya. sanggup beli set kad raya byak2 nak bg dekad kawankawan, cikgucikgu, ee beshnyee. Haha. Siap main tukartukar lagi kad raya dengan kawankawan. yang paling aku rindu hantar kad raya dekad rumah mber. tak pyah guna posmen, hantar sendiri masuk dalam peti surat rumah dia terus je. Yerla buad apa guna posmen rumah sebelah je pun. Haha


Tapi sekarang semua tinggal kenangan kan, semua da berjauhan. semua ada kehidupan sendiri tapi bila kita akan dapat bersama lagi eh ? aku rindu kita buad rombongan pergi raya rumah jiran kutip duit raya. Pastuh kita lawan siapa duit raya paling byak sampai aku nak menang suruh mama aku tambah duit raya. Haha YA ALLAH kenapa tahun nie aku rasa tak meriah ? sikit pown takda semangat nak raya -,-

No comments:

Post a Comment