Friday, July 22, 2011


Nie feeko zulkifli, Exco asrama aku dan dia jugak pengawas sekolah aku. Dulu kitorang nie musuh ketat lha jugak. Seriously dulu memang aku benci dia gila babi. Yerla dengan mulut dia tuh, PERH --' bole makan dalam doe. Haha :) Tapi sekarang dia makin banyak berubah. Kitorang makin rapat. dan aku senang bila bersama dengan dia,


Kalau tak dulu, Perh suka hati mak bapak dia campak henset aku sampai berkecai, Naseb baik murah doe, Kalau mahal aku da tampaq tampaq muka hang ! pastuh dengan selambe pukul aku. Itu yang tak bole blah. Kalau aku ada sakit jantung time tuh, padan muka kau. Haha. Perh kenangan yang tk dapat aku lupakan --' Seriously aku sakit hati dulu. Orang lain tk kena, aku kena terok gila babi. Haha bila teringat balikkan funny gila doe.


Tapi sekarang aku cuba bukak hati aku untuk maafkan perbuatan dia. Tak salahkan kita maafkan orang atas kesilapan dia :) Btw walaupown kau tak rapat dengan aku sangat, aku tetap sayang kau macam kakak aku. Thank you feeka Z. Harap kau berubah kejalan yang lebih baik. aku akan sokong kau dari belakang. Goodluck for your SPM girl. Harap kau buad yang terbaik. Peduli apa orang kata okay dear, Yang penting aku doakan kau. ILOVEYOUFEEKAZULKIFLI 

No comments:

Post a Comment