Friday, June 28, 2013

New Zatika ;)



New zatika ;) Now aku study dekat Politeknik Sultan Azlan Shah, Perak. Setakat ni ok lagi just sedang memikirkan utk test. Then nak memikirkan utk rumah sewa. Hopefully semuanya ok. Aku ambil course DKM. Dip. Kejuruteraan Mekanikal (Pembuatan). Aku nak poli terengganu with kawan kawan tapi tak dapat. Aku sesat ke perak ni Haha tapi takpe, aku dapat kengkawan yang lebih happening dari yang aku jangka. Apatah lg roommates aku. Mak lawak. Dia pun spesis mcm aku suka buat muka cun cun haha. Ok la happy. Tp yang tak happy bab makanan. Makanan mcm terhad sangat. Takde makanan lansung. Ada pun ayam ayam ayam. Nak jugak makan sayur hewhew. Balik nanti nak makan masakan ibu banyak2. Itu sudah pasti. Sampai sini dulu later update lagi k. Bye Assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment