Saturday, June 30, 2012


BEFORE berangkat ke 25 RAMD TENTERA...
KEM ni memang kelakar gila dan memang paling best buat aku ;) Aktiviti dekat sana menyeronokkan, semua aktiviti baru yang pernah aku lakukan. Yang paling best lah malam kebudayaan. Seriously enjoy tak terkata. Dekat sana dibahagikan kepada 8 group, memang tak boleh nak pilih2 lah, naseb lah cternya kan. Dan setiap group dapat FC tersendiri. Aku dapat FC yang sangat handsome Haha ERRR --" Dia memang sporting dan memang caring lah. Aku suka tengok mata dia, warna coklat. Wuuu ~ Yang paling kelakar masa kitorang kutuk dia seluar koyak, kesian dia terus jadi mat kepit Hahaha! sumpah kelakar. Dala masa tuh sorang-2 kena luahkan perasan tetiba boleh tergelak. Ya Allah imissyou lah legend :') Banyak sangat kenangan aku dengan group 5. Kerjasama yang membuat aku yakin group 5 ni terbaik ;D KEM ni da macam PLKN adalah gaya sikit tapi penat tak terkata -.- Kaki aku boleh tercabut dengan naik turun gunung. Best! Iloveyousemua <3
Aktiviti :
Naik bukit pergi ke kawasan perkhemahan, dalam perjalanan ada ujian. Then sampai kawasan perkhemahan makan 1 minit. Malam buat nama kumpulan, logo dan moto pastuh buat p'bentangan dekat depan khalayak ramai sekali dengan warden semua sekali. Lepas tuh tidur, besok pagi bangun senaman mental gila. Memang nk tercabut kaki lah. Then main carik benda tersembunyi 226 langkah dari titi sungai -.- Pastuh aktiviti bersama FC tersendiri, cerita segala masalah. Lepas tuh aktiviti redah sungai dengan tolak tayar bawah tali. Malam sabtu malam kebudayaan then buat burung hantu. Tinggal sorang-2 dalam hutan. Then tidur 1 jam. Ahad balik kawad dekat tapak perhimpunan tentera. Dan acara penutup :)

No comments:

Post a Comment