Saturday, May 26, 2012

Izzati Azda


Dia ni teman sebelah loker sebelah katil saya. Kitorang dari tahun lepas dorm sama, dia memang suka menyanyi memekak. Kitorang selalu berperang mulut tapi tak pernah serius. Aku sayang dia macam kakak aku sendiri. Dia jugak pendengar setia aku, kekadang jerla. Hahaha Dia sweet, bila dia jadi pendengar setia aku, dia selalu bg commennt yg melampau, kata2 pedas dia mesti keluar tapi funny.
Tapi paling sakit hati dengan dia ni, pintu loker, kalau boleh nak bukak loker seluas luas yang boleh, lagi2 kalau tengah malam tuh, kuat sangat ngigau. Takut aku, naseb baik mber, kalau bukan, memang dapat penumbuk ;D Nampak tak aku cakap besar dekat sini bhahaha ;p
Aku sayang kau taw, jangan lupa aku ye bila dah habis sekolah nanti, i will miss you forever :)

No comments:

Post a Comment