Saturday, May 26, 2012

I will miss you forever :'(

Kekadangkan aku rasa kehilangan kau, kekadang aku rasa sunyi sepi tanpa kau. Sepatutnya kita kekalkan persahabatan kita dari dulu lagi. Kenapa ea perlu jadi macam ni, dulu kau jerla selalu dengar masalah aku. Kau jerla pendengar setia aku. Sebesar mana masalah aku, kau sudi mendengar. Aku ingat lagi bila aku diam seorang diri, kau nyanyi untuk aku walaupown suara kau pecah macam apa je, tapi semua mghiburkan hati aku. Kau dapat tahu isi hati aku. Kau dapat baca. 
Bila masalah aku datangkan, aku taktahu nak cerita dekat siapa, aku cuba nak msg kau tapi aku takut sebab tak mungkin kita dapat berkawan seperti dulu. Kau ada teman baru yang boleh berkongsi masalah, sedangkan aku ? Aku menyesal kerana tak gunakan peluang yang kau beri pada aku dulu. Aku tahu semua itu pengajaran buat aku, 
Maafkan aku ye, jangan disebabkan aku kau gaduh dengan awek kau, aku tahu awek kau selalu mention name aku dekat blog dia. Dia jealous dengan aku, aku mintak maaf. Cakap dekat dia itu semua kisah lama. Aku da kuburkan semuanya. Aku nak kau dengan dia hidup bahagia. 
Wehhh, maafkan aku taw, jangan ada rasa dendam. Aku nak exam tahun ni, doakan aku ye. Aku tahu kau mesti baca benda ni. Aku tak pernah lupa kau. Kau sahabat aku dunia akhirat. Sayang kau :')
Satu lagi, nanti kalau nak naik pelamin tu, contact2 lha aku, nak rasa jugak nasik minyak kau kan Hahaha. Aku akan bahagia bila tengok kau bahagia. Insyallah. Jaga diri baik2 ye, kau kan duduk jauh, tak dapat nak skodeng2 kau Hihi Tkde lha aku gurau je, i will miss you forever :')

2 comments: