Saturday, March 10, 2012

Kenanganmu selalu bermain dimata :')


Assalamualaikum, Al Fatihah kepada arwah Mohd Rezza Affandy Bin Suardi atau dikenali sebagai atok. Semoga arwah ditempatkan dengan orang yang beriman, insyallah :')




Atok, aku rindu kau. kenangan kau masih bermain dalam fikiran aku. Teringat masa kes polis tuh kan. Polis ingat aku lelaki kan, Kau lha suruh aku masukkan rambut semua dalam cap. Kita boleh ketawa bersama. Rindunya nak pergi rumah kau makan laksa sesama. Aku ingat lagi ada frim foto aku dekat sebelah TV kau. Siap dengan tandatangan lagi. Weh kenangan kau, aku takkan lupa sampai bila2 taw. Lagi2 baju kau pakai kat dalam gmbar tuh dengan teddy bear besar, itu je tinggal kenangan kau buad aku. Aku akan jaga baik2.
Semoga kau dekat sana tenang ye, aku tkkan pernah lupakan kau. Maafkan aku tak sempat nak pergi jumpa kau buat kali terakhir. Tasik itu hanya kenangan aku dengan kau sahaja. Kenanganmu tidak akan ku hapuskan :'( Aku akan sentiasa mendoakanmu insyallah 

No comments:

Post a Comment