Thursday, December 8, 2011

Senior Aku Lhaaa! :)


AMOI AMOI AMOI AMOI AMOI AMOI AMOI AMOI AMOI AMOI (!) 
Aku nak menjerit lah, aku rindu kau sangat sangat doe, rindu tahap gaban doe, maafkan aku tak dapat jumpa kau, maafkan aku tk dapat jumpa kau taw, malam terakhir aku jumpa kau, aku salam kau tuh aku wish goodluck tuh, kau tahu aku nangis tapi aku nangis dalam hati, aku tknak menunjuk. Karang kau ketawa kannn, aku sebak je sebab kau tinggalkan aku, tahun depan aku tak jumpa kau dah. Kau dah teruskan hidup kau :'( Aku sayang kau
Amoi, kau ingat lagi tak first kita kenal ? Kita kenal dekat KEM MOTIVASI DIRI tuh, macam mana aku boleh satu group dengan kau pown aku taktahu lah. Mybe takdir menemu kan kita kot. Aku seronok berkawan dengan kau, aku mula rapat dengan kau time yang malam kita kena berjaga tuh kan,
kita borakborak kutuk jerla boleh hilangkan ngantok Hahaha Lepas tuh esok pagi tak sangka kita seluar sama warna putih pastuh kena rendam dalam sungai kau ingat lagi tak ? Seluar aku basah lencun kau je tak sebab kau diri dalam sungai tempat air cetek aku je tengah tengah dalam huhuhu lagi lagi buad huruf pakai badan tuh then main bola beracun pastuh buad poster group Wahwah kenangan aku semua tuh :) Lagi lagi KAK AIN angkat aku tuh bapak kuat gila Hahaha yang kita pelok tuh YA ALLAH kenangan lah semua tuh sayang. 
Walaupown kita tak rapat dekat sekolah tapi aku tetap sayang kau macam kaka senior aku :') Aku rindu kau amoi, yang tak boleh blah kau cium pipi aku.Yang kau nak bergurau gurau senda dengan aku tuh last last blushing terus aku. Yerla kau cium dalah mengejut Hahaha thnks kaka yang comel iloveyousomuch! Semoga dapat straight "A". Ada rezeki kita jumpa lagi :)

No comments:

Post a Comment