Saturday, November 5, 2011


Nie AF a.k.a MAMU MESTI MARI. First time aku tengok dia serupa macam mamu rajalawak, macam aku betolbetol jumpa artis doe, mula nak bangga lha kejapkan haha bila tampartampar muka oh dia kawan aku rupanya (: Dia funny gilaaa, kadangkadang boleh pecah perut kalau aku layan dia nie. 
Tapi seriously aku suka berkawan orang macam dia, gilagila bole masuk kepala sikit ahhh, tapi taktahu lha kalau aku buad lawak menyakitkan hati kau kan (:
Deyy macha kau sabar lha dengan pelbagai peragai dekat sekeliling kau, tabah jeee, mulut orang biasa lha mana bole tutup, kalau aku ada kuasa, aku da bagi kau sikit untuk tutup mulut budak pssttt kankannn ? sabar jerla AF kay ? Semoga kau tak sombong dengan aku lepas nie mean tklayan aku Hahaha ;p iloveyou 

No comments:

Post a Comment