Sunday, November 6, 2011

INI CERITA ORANG MINYAK, UNTUK PENGETAHUAN ANDA SEMUAAA
Sekarang orang minyak berleluasa, ramai anak dara yang kena rogol dengan orang minyak. Bukan setakat rogol, ia membunuh dan mencuri jadi bahaya untuk anak dara seperti aku, Haha ;p Penduduk ketari, pahang antara kalangan kawan aku juga yang terkena, siap kena ugut lagi nih, adoyai tak boleh jadi doeee. 
Sekarang berada di benus, dekat sangat dengan sekolah aku, sekolah aku tak kena lagi sebab sekolah aku paling hujung, 1 terbaik 1 berbahaya, yerlaaa mana tahu dia attack sekolah aku lama ke, dala kitorang nie asrama, mana tahu lagi senang kerja dia kan, bukan sikit dia nak rogol, 41 people you know, so bahaya, sekolah aku pown satu, bukan nak bagi cuti, nak tunggu benda tuh betolbetol berlaku baru bagi cuti, aiyomak sekolah lain semua da cuti sekolah aku je belom lagi -.-
Pagi tadi CERITA ORANGMINYAK masuk berita, wahhh aku mulamula mana nak percaya pasal benda karut nie, adoyai da masuk berita bagai, siap polis buad roundround dekat sekolah aku lagi, fuh alamak percaya jerla aku --" Budakbudak asrama aku mana tidur malam, kitorang berjaga malam, takutttt mengandung anak orangminyak, phui geli bodoh ;p ayat member aku kay
Sekarang nie doakan orangminyak tuh tak datang tempat kita, kalau boleh ia berada dibentong sahaja dan dimatikan disitu juga. ish kalau aku dapat tuh aku kerat 41 kali tahu, geramnyaaa -.- Habis semua anak dara kau kebas ! Marah nie marah nie haha ;p so kepada anak dara sekalian berhatihati lha yeee, anak teruna pown berjaga lha demi mempertahankan maruah anak dara cehceh poyooo haha phui --" 
Nak tahu berita selanjutnya tanya jerla aku sendiri, aku malas lha nak ceritaaaa panjangpanjang bagai dekat sini, nie pown dah mengarut apa dah, hee thnk you (:

No comments:

Post a Comment