Thursday, November 17, 2011

Dear Friend ♥ F.Z.X


DEAR FARAH ♥ Serius aku terkejut kita sekolah sama since dari sekolah rendah lagi tapi malang sekali aku tak pernah nak mengenali siapa kau kannn, kalau tak kita da rapat gila kan yerla kau pown jenis gilagila kannn, boleh masuk kepala dengan aku (: Aku tak tahu lha macam mana dekat sekolah baru ni kita bole rapat kannn, First time aku tegur kau aku lambai tangan masa first day aku masuk sekolah SMVTAA, kau ingat lagi ? Mesti tak kannn HAHA sayang kau FARAH HANNAH 
DEAR AF  Haa budak nih lagi lah, aiyomak kelakar, kelakar sangat. Serius , serius sangat. Kekadang mood dia okay kekadang tak, Dia kekadang cerita prob dia dekat aku, kekadang dekat farah tuuuu, HAHA aku tak kesah yang penting kita kawan kan (: 
Aku pown tak tahu macam mana aku bole sangkut dengan dorang ni, since nak habis sekolah baru aku rapat dengan dorang tu pown sebab kita masuk dikir kannnn ? Hee Iwillmissyou guys, hope next year kita bertiga dapat satu dorm (: Doa lah bebanyak ea, jangan lupa sebelom nak balik asrama calling taw, ingat tuh kata nak satu dorm kannn HAHA aku sayang korang berdua FULLSTOP (!)

No comments:

Post a Comment