Friday, November 4, 2011

Bf : Kita main satu game nak tak ? 
Gf : Game apa ?
Bf : Macam ni, esok awak tak payah contact saya. Maksudnya tak payah text call or apa apa yang berkaitan lah. Saya pun buat macam tuu dekat awak okay ? Kita tengok sape menang.
Gf : Okay !

...... Esoknya, si Gf terpaksa lah tahan rindu dekat Bf. Mengenangkan yang ni satu permintaan, si Gf cuba kuatkan hati.

Keesokkan harinya, si Gf call si Bf. Tapi tak dijawab. So si Gf pegi dkat rumah Bf dia. Di luar rumah, ramai orang. Dia mula rasa pelik then terus masok ke rumah. Sekujur tubuh terbaring kaku di ruang tamu. Dan tubuh tu adalah jasad si Bf yng dah meninggal. Mak si Bf pun bagi surat dekat GF. Surat yang bertulis :

Sayang, awak menang. semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya. Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya. Iloveyouuu ♥ 

No comments:

Post a Comment