Saturday, October 1, 2011



KAWAN ? KAWAN BAIK ? KAWAN RAPAT ? KAWAN SEJATI ?  Apa tuh semua ? maaf (!) aku makin tak faham, adakah berkawan bila kesusahan sahaja ? Kenapa bila kau senang kau tiada ? Kau berseronok dengan kengkawan yang lain, ntah aku tak faham lha.
Dulu kengkawan aku faham antara satu sama lain, kini kawan aku yg baru ntah lha, pelik menjiwa. Nak kata tak sekepala, sekepala ja aku tengok, buad kerja macam babi, sume layan jee, tapi pelik bila kau senang kau jadi lupa diri, adoyai. INIKAH KAWAN YANG BERNAMA KAWAN SEJATI ? getlost lha sistar ! aku tak perlukan kawan macam tuh dalam hidup aku, hanya menyusahkan ajeee -,- Phui (!) 
Aku nak mintak tolong sangat, kau sedar diri sikit doe, jangan hanya nak buad aku nie macam bodyguard kau. Kehulur kehilir nak kne ikut buntut kau. Talk to my hand lha ! 

No comments:

Post a Comment