Friday, September 9, 2011

boleh aku jatuh cinta lagi --"

Sekali aku cakap aku sayang kau, memang aku sayang kau selamanya, sekali aku cakap aku benci kau, aku akan benci kau seumur hidup aku. Tapi syang, kau tak pernah nak mghargai aku. Aku cuma nak kau paham aku sekali aje, cukup lha. Tapi pelik lha, kalau kau cakap kau da paham aku, kenapa masih lekat dekat bibir kau perkataan putus ? atau kau hanya mainmain kan aku ? mengapa semua ini harus terjadi ? apa salah aku terhadap kau ? mungkin aku nie ego tinggi tapi tolong lha paham aku wahai syangs, aku buad semua untuk hubungan aku dengan kau jugak, bukan untuk sesiapa pown :( Tapi semua takdir ALLAH, aku hanya hambanya, aku redha dan hanya bersabar, aku anggap ini semua dugaan. Oh GOD aku rindu kau sesangat. 

korang penah lalui benda nie tak ? kalau terjadi dekat korang mesty perit gila kan kan, mesty hati sedih sesangat lha, korang mesty makan tak lalu, tidur tak lena, mndy tak basah, dan macam macam, kan kan ? msty muka mcm tahik. Haha Yerla badmood memanjang, :D Tapi kalau jumpa someone yang bole buad korang ketawa, gembira, suka, msty korang lupa apa da terjadi kan, seronot doee dapat lupakan segala masalah. 
Tapi aku ada kengkawan yang happy go lucky. Dorang selalu buad aku ketawa macam sewel. Kekadang aku happy kekadang aku sedih, yerla dapat mber ada yang tak puas hati lha, tuh lha nie lha, adoyai --"


**bersambung, tak sempat. CC sementa je nie :D ?(CC sekolah aku lha)

No comments:

Post a Comment