Saturday, August 13, 2011

Malam Sepi

Masa nie aku tengah gayut dengan pitek, pakai telefon rumah, lama tak guna, lagipown masa tuh kredit aku habis, guna sostopup pown suda. ganjaran pown da tapi masih tak puas2 lagi tuh yg aku telefon guna telefon rumah. tak lama pown sebab ada gangguan sikit. Mama aku terjaga sebab ayah aku sakit. Aku tk tahu dia sakit apa sebab dorang suka sngat berahsia dengan aku. Dorang tknak bg aku risau kot. Dorang nak aku belaja. Tapi aku tahu yang ayah aku tengah sakit. ADUH aku harap tkde pape yang berlaku sebelum raya nie. Aku masih nak beraya dengan mereka. Cukup lha sekadar nenek tkde untuk tahun nie, aku taknak orang kedua pulak. Kalau tak, aku tkkan ada semangat lansung untuk hidup kali nie. Aku sayang kau ABAH. Kau jerla ayah aku paling sporting, yang faham aku. yang bole berkongsi cerita. yang selalu marah aku, yang selalu pukul aku. yang tampar aku. yang halau aku keluar rumah. yang selalu dengar cerita aku couple dengan sape. yang rampas phone aku sampai mamat mana tah call aku, kau tak bg aku pegang handphone, kau yg tolong pegang kan bg aku cakap. YA ALLAH rindunya saat macam nie. Dulu kita selalu gaduh, Aku selalu cakap kasar dengan kau kan, aku nak mintak maaf taw. Dulu selalu aku cerita dekad nenek tapi sekarang kau. Aku tkanak kau pergi. Pleaseee :( THANKS FOR EVERYTHING ABAH. Thanks bagi tika macam macam, Thanks hantar tika ambek tika pulang asrama waklaupown tika tahu abah tengah sakit. Maafkan tika :( Tika janji tkkan susahkan abah da, tika akan tunjukkan dekad abah yang tika bole berjaya dalam hidup, tika janji itu. ILOVEYOUSOMUCHABAH :(

#psstt ; buku yang abah bagi tuh, tika akan jaga dan tika akan amalkan. thanks everything abahku :) Tika doakan semoga abah panjang umur dan dimurah rezeki, insyallah (Y)

No comments:

Post a Comment