Saturday, July 9, 2011

Jadi kaki novel kejap --,


NOVEL ? OH GOD (!) dulu paling aku benci dengar perkataan novel, lagi lagi baca, argh aku benci gila dulu oh, mmg tk minat lansung ! sebab aku tk minat mmbaca lha aku tk minat novel, yerla, orang yg ulat buku ja yg baca novel tebal tebal nih, tebal mana pown dorang sanggup baca, BETUL TAK ? HAHA
Sekarang nie, aku tak tahu macam mana aku bole trjebak dengan novel, Besh jugak bler baca, layan dengan penuh perasaan doe, haha. 


KENCANA WUNGU lha yang ajar aku, mula2 nak tknak, tengok2 baca sikit rasa macam nk abeskan pown ada, Yerla besh pulak. FIRST NOVEL aku baca novel "PERCAYA ADA CINTA" . Novel nie mmg romantik gila, kisah alam perkahwinan. alangkah indahnye aku ditempat wanita itu. HAHA :') Novel tuh aku baca dalam tempoh 5 hari, lama kan, Biasa lha baru nk start jadi kaki novel, Bosan2 baca lha, Layan layan kejap kan macam orang ulat buku, HAHA ;p

No comments:

Post a Comment