Friday, July 8, 2011

Dirimu begitu berharga :')

Aku bodoh, Aku jahat, Aku kejam, Aku babi sebab mmbuad kputusan yang babi tuh, Mengapa kau pinta semua itu, begitu senang kau ucapkan. Begitu mudah kau ungkapkan. Betapa pedihnya hati ini. Walaupown aku tahu kau lagi pedih dr seribu kata kata.Aku yang bersalah atas semua ini. Aku bodoh sebab larikan diri drpd masalah ini. Maafkan aku, Aku tidak sanggup lagi. Aku akan lepaskan kau pergi. Aku bukan perempuan yang boleh kau percayai, Aku PENIPU, Betol kata kau buad apa bercinta dalam penipuan. So aku akan lepaskan kau pergi. Tk payah kau bercinta dengan seorang penipu seperti aku. Tk payah kau bagi aku peluang kalau itu semua hanya mnyakitkan hati kau lagi. 


Terima kasih atas segalanya, Terima kasih kerna engkau membuad diriku begitu sempurna, Terima kasih mnghiasi hari ku dengan penuh gembira, Aku gembira bersama engkau MOHD HAFIZ BIN ADNAN (!) Sekarang tiba masanya engkau mencari wanita lebih baik daripada aku. TERIMA KASIH sekali lagi ku ucapkan, Selamat Tinggal kekasih yang ku sayangi :')

LUAHAN HATIKU

Pertama kali ku dengar suaramu
Sayunya hatiku merindui dirimu
walaupown belom kita bersua muka
namun aku tetap jatuh cinta

pertama kali ku bertemu dengan mu
sendunya hatiku melihat senyumanmu
aku mengharap kau kan menerimaku
karna aku bersedia mnyintaimu

akan ku renang lautan berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jika engkau meninggalkan aku
terhiris hati ini, terhiris jiwa ini, menangis tk berlagu

Biar pown ombak yang berombak pantai
kasih ku tkkan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetapku nnty

Ohh sayangku pimpinkan tanganku
menuju mahligai bahgia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan disyurga
OHH KASIH

No comments:

Post a Comment