Saturday, June 11, 2011





Nama : zahir (zaey)
dia nie classmate zatika . dia nie memang sombong nak mampus . zatika macam mana boleh kenal dia pown tk tahu larh . HAHA :') Btw thanks WEHHH sudi dengar story aku sikit sikit , yang aku tahu kau banyak gila kongsi cerita dengan aku , tentang awek kau lahh , tentang kau punya tutttuttt lahh kan , actly aku tak kesah . Aku sayang kau macam abang aku walaupown aku takda abang . HAHAHA :')












Nama : Eycha kamaruddin
Haa dia nie kawan FESBUK jaa , Tapi aku suka lahh kawan dengan diaa . dia friendly gila . suka buad aku ketawa . dan dia juga ingat aku nie nak dekad abang dia . bhaha . BIY jangan salah paham taw . bby dengan abang dia tkda pape . kitorang gurau gurau kasar jee. HAHA :') Eycha aku sayang kau tahu tk ? Hope kita dapat meet suatu hari nnty okeng ? AMIN ! :')

No comments:

Post a Comment