Saturday, June 11, 2011

LOKER zatika --,


OKAY --, ni loker zatika . bersepah nk mampus . aku rasa loker aku ni bole jd stor barangan . nk simpan barang ? bole . sumbat lahh dalam loker aku ni . Cuba korang tengok hengge , Bapak banyak gilaa . sume tu aku amek orang punya . yerla dorang tu kaya sangat buang hengge merata rata . aku amek aku simpan dalam loker . MAKTIPP jugak zatika ni kan HAHA :') 
Actly , gambar yang kat loker zatika tu gambar hafiz . dua gambar tu memang comel gila . zatika suka sangat sangat :') bulat bulat tu yang kalor purple tu yang fav kalor dia tu , HAHA zatika tulis " AKUH SAYANG KAU GEMOK " . :') then dalam frim tuh gambar 2009 . 2 cekap , ILOVEYOU GUYS :')
Yang bawah baju tu sebenarnya beg sch , mmg banyak gila , tiap tiap hari nak tukar uh . macam beg baru jaa , pdhal lama . HAHAHA --'


THANK YOU FOR READING , GOODBYEBYE :')

No comments:

Post a Comment