Friday, June 10, 2011

Adinda Amoyyy --,


kawan kawan :)

kenapa ramai tak suka akuh berkawan dengan INTAN ? Since first dia masuk sekolah lagi. Bila aku rapat dengan dia , semua tak suka. kawan aku , kawan dia , mesty ada yang bermasam muka. Aku rasa dia okay apa , Dengan dia senang , dia tak sombong , dia tak kedekut , aku pown sama , dia nak pinjam duit berapa ? nak makan apa dekat rumah aku , akuh tk kesah pown .FAMILY aku pown da tk kesah . Kitorang senang share cerita , nak gelak gelak , nak merajuk merajuk .

Lupa nak cerita , Dia nie dorm sama dengan aku (asrama) , Kitorang siap bagi pinjam pinjam baju kurung lagi . Tapi aku panas sikit dengan dia . Dia basuh baju aku. . PERH (!) lama WEHHH . nak tunggu agak berbulu larh jugak . Bhaha Suka sangat rendam lama lama . Mana tk busuk baju eden .

HAHA , Ada satu story akuh nk cerita . First time kitorang gadoh (!) Psssttttt ~
Akuh teman dia cuci kasut tinggi . mula-2 ~

Intan : IEDA , teman aku basuh kasut .
Zatika : Alaaa , Yana ngan kak pinky kan ada dalam tandas tuh
Intan : Ala , tknak aku . Jom larh iedaaa .
Zatika : (akuh segera bgon dr katil teman dia)

Sementara tuh , Dia cuci seliper tinggi dia tuh ,
Akuh g merayap rayap dekat koridor . HAHA tkda benda nk buad , aku pergi terbalik kan kasut sekolah orang . Tukar tukar kasut sekolah . Kasut intan pown akuh buat jugak. Psstt sebenarnya aku tk thu tuh kasot kau bongok (!) HAHA

Esok pagi tuh , pukul 6 lebih . BLACKOUT WEHH (!) WARDEN blackout kan , Sengal gilaaa. Thu2 je kitorang turun lambat. HAHA :D Kebetulan hari tuh kitorang balik kampung mean balik rumah larh . Intan turun pakai seliper pulak. Yerla tak nmpak macam mana nk pkai kasut. Time tuh sumpah WEHHH tk teringat lansung --,

Lepas solat subuh tuh, Masih BLACKOUT (!) Tibaaaaa2 ~

Intan : WEHHH (!) kenapa kasut akuh sebelah besar .
Zatika : Senyum dan gelak dalam hati ja WEHHH, HAHA
Intan : Bodo larh kau ieda, Kau larh main2 semalam. Kau pergi amek kasut aku dekad atas.
Zatika : Buad tk thu jee --, HAHA (Jahat gila akuh kan, akuh tkda niat nk buad kau macam tuh WEHHH :'()

Lepas tuh mmg dia tk tegor akuh lansung , Dia jalan sorang sorang jaa, Kesian dia aku tengok, haha ;D Tuh first time kitorang gaduh . memang BESH doo --, Tiba2 time rehat dia minum air aku, Suka hati kau je kan, tapi time tuh memang muka nk tergelak, Yerla kerusi dia jatuh, Mana nk mahunya akuh tersenyum nmpak gigi. Haha :') TAPI aku nk cakap dekat kau INTAN ,

 AKUH SAYANG KAU MACAM KAKAK AKU :') HOPE BARANG AKU , KAU PULANG BALIK WEHHH , WAHAHAHA 

No comments:

Post a Comment