Friday, December 10, 2010

"lelaki manja , apakah pandangan anda ?



*Perempuan Sekalian , "Manjakah Teman Lelaki Anda" ?

Baiklah , sebenarnya kesemua lelaki memang manja , lebih - lebih lagi sekiranya lelaki tersebut adalah " anak emak " dan bagi sesiapa yang berkasih dengan lelaki manja ' anak emak ' maka anda tentu tahu bagaimana manja dan " tahap merajuk " nya , betol kan ?

Siapa kata lelaki tak reti merajuk ? tipulah kalau lelaki tak pernah merajuk tapi . merajuk lelaki tidak nampak dimata cuma tidak pernah ditonjolkan atas sebab dah naluri lelaki ini egonya adalah tinggi sampai ke KLCC . HAHA tapi skunk lelaki kalau merajuk suka menunjuk2 , mngedik kata kan , kadang2 bole kata menyampah , yerla merajuk tk tntu pasal , salah sikit merajuk lebih , kalau da naik muak tuh , biar jalaa . pandai2 larh dia carik kita , betol ark ? Haha (kejam)


Bila berkasih sayang , bercinta tinggi ke langit dan masa itulah anda akan melihat pasangan anda bermanja - manja makan pun bersuap minum air berkongsi , ( kalau anda tidak melihat pasangan anda bermanja dengan anda itu tandanya andapun terlebih manja ) . Manja lelaki bertempat tapi kalau Gatal Lelaki dimana mana pown bole :P dan tidak seperti Perempuan Gedik , ha . tudia . girl hati hati . cerita mengenai lelaki manja ini tiba - tiba terfikirkan apa perbezaan antara Manja Lelaki dan Gatal Lelaki ?

Ada sebilangan pendapat wanita mengatakan Manja Lelaki adalah romantik , tapi itu zatika tak nak komen sebab pendapat sebilangan tidak sama dengan pendapat majoriti .

p/s ; kalau suka like ajaa (:

No comments:

Post a Comment